Coaching Young Professionals. Wil jij meer grip op jouw loopbaan? Talent heeft iedereen!
Talent heeft iedereen! Maar weet je ook hoe je dit het beste kunt inzetten? Re-Fides Coaching & Advies helpt je dit te bereiken!
Je wilt graag:


Ambities bij young professionals
Je werkt al een aantal jaar en je hebt het best naar je zin. Toch vraag jij je steeds vaker af of dit het nu is. Jij ging toch de hemel bestormen toen je net van je opleiding kwam? Met frisse ideeën en jouw unieke kwaliteiten. Brand dat vuur nog? Ja, hartstikke tof. Maar wat als het niet zo is? Wat doe je dan? Ben jij strijdvaardig en ga je het veranderen? Of weet je niet goed hoe je dat kan aanpakken? Jouw werk is te makkelijk of te saai? Het burn-out-spook ligt misschien al op de loer. Bij jonge werknemers ligt het percentage dat burn-out raakt al op 21%. En ik weet wel dat het jou niet overkomt. Toch? Neem zelf regie en bepaal jouw ideale weg. Waartoe dit leidt? Een andere werkgever of jouw eigen onderneming, het kan allemaal.

Herken jij je in het beeld dat hierboven geschetst is? Ben jij die Young Professional die is vastgelopen op het werk of privé? Dan kan jij coaching gebruiken. Neem dan actie en pak regie terug over je leven. Jouw coach helpt je om de stappen te maken, zodat jouw patroon doorbroken wordt. Gestructureerd, veilig en in jouw tempo.
Zelfbeeld verbeteren door coaching.
Als jij je herkent in een zoekende young professional heb ik een geruststellende gedachte voor je. Jouw zelfbeeld blijft niet hetzelfde. Je kunt groeien door ervaring en leren van anderen. Jouw groei, met de juiste intentie, hoeft geen doel op zich te zijn. Als je dat wel zo ziet, kan je dat in de weg gaan zitten. Het is afhankelijk van je ambitieniveau en hoe je daar mee omgaat. Hierbij is het belangrijk om je zelf te leren accepteren. Zodat je tevreden en realistisch naar jezelf kunt kijken. Dat is niet even eenvoudig omdat jouw hersenen, jij als intelligente en ambitieuze young professional, een loopje met je gedachten kunnen nemen. En zet het dan maar eens stil.







